Webinar “Klantbelang Centraal” – 4 juni -VOL

Webinar “Klantbelang Centraal” – 4 juni -VOL

Wat komt aan bod?

In september 2019 is de Leidraad Klantbelang Centraal door het Verbond van Verzekeraars en de NVGA gepubliceerd. De leidraad is nu onderdeel geworden van het Werkprogramma Risicobeheersing Volmachten. Naast de hoofdonderwerpen van Klantbelang Centraal staan we vooral stil bij de normen per prestatiegebied. Wat wordt er als gevolmachtigde van je verwacht, welke processen heb je nodig en welke bewijsdocumenten moet je binnen het Werkprogramma aanleveren? Hoe richt je het kwaliteitsbeleid in en op welke manier kun je een klanttevredenheidsonderzoek zo inrichten dat het een meerwaarde oplevert? Welke informatie moet je op je website plaatsen? Vanuit het Werkprogramma krijgt het al snel de lading van ‘moeten’. Klantbelang Centraal moet je gewoon willen. Het is de kern van je bedrijf.
De klant centraal stellen is niet hetzelfde als het klantbelang centraal stellen. Met de term ‘klant centraal’ worden vaak proceselementen als snelle service en goede bereikbaarheid bedoeld. Klantbelang Centraal gaat verder dan de procesmatige kant. Het gaat ook om de zachte kant en dat is een blije klant. Klanten zijn net mensen en vinden het leuk om verrast te worden.

Voor wie?

Voor iedereen die vanuit een bepaalde rol invulling moet geven aan tevreden en blije klanten en voor iedereen die die betrokken is bij de uitvoering van het Werkprogramma Risicobeheersing Volmachten
  • Datum: 4-6-2020
  • Tijd: 14.00 – 15.15 uur
  • Telefoon: 06 12 01 07 64
  • Prijs: € 40,- (exclusief BTW). Voor gebruikers van het volmachtkwaliteitshandboek ‘Mijn Impuls’ is deelname gratis.

Inschrijven voor event